Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы магистратура бағдарламасы (ҚДМ)
Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы магистратура (ҚДМ) дәрежесі – Назарбаев Университетінің Медицина мектебінде ұсынылған екі жылдық бағдарлама, ең жоғары халықаралық стандарттарға негізделген. Біз жоғары білікті оқытушылар құрамын, сондай-ақ басқа ҚДМ бағдарламаларында жоқ оқу және зерттеу ресурстарын ұсынамыз.
Мансаптық өсу және білім алу мүмкіндіктері.
ҚДМ түлектері еңбек нарығында тек біздің елде ғана емес, шетелде де сұранысқа ие. «Қазақстан-2050» стратегиясы профилактикалық медицинаны, қоршаған ортаны қорғауды, халықтың денсаулығын және денсаулық сақтауға қол жеткізуді басымдықтар ретінде анықтайды – бұл үшін қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы мамандар қажет.
Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі және оның еншілес институттары мен орталықтары, сондай-ақ ұлттық медициналық холдинг ҚДМ бағдарламасы бойынша оқудан өткен мамандарды жалдайды. Біріккен Ұлттар Ұйымында (ДДҰ, ЮНИСЕФ, БҰҰДБ, ЮНЭЙДС және т.б.) денсаулық сақтаумен байланысты лауазымдарға және тар бағытталған халықаралық ұйымдарда (USAID) ҚДМ дәрежесі бар кандидаттарды әрдайым дерлік жалдайды немесе артық көреді. Ауруханалар мен басқа да медициналық мекемелерде әкімшілер, зерттеушілер және бағалау бойынша мамандар ретінде ҚДМ дәрежесі бар оқытылған персоналға қажеттілік өсуде. Жеке секторда фармацевтикалық, медициналық сақтандыру және биотехнологиялық компаниялар қоғамдық денсаулық сақтау жөніндегі мамандарды жалдайды. Кейде ҚДМ түлектері өз бизнесін бастайды.
Қазақстанда да, одан тыс жерлерде де көптеген университеттер ҚДМ бағдарламасы бойынша түлектерді оқыту, әкімшілік жұмыс үшін және зерттеуші ретінде жалдайды. ҚДМ сондай-ақ, Қазақстанның тыс университеттерінде Қоғамдық денсаулық сақтау саласында докторлық дәреже алғысы келетін түлектер үшін аралық саты болып табылады.
ҚДМ бағдарламасы
Білім алушыларды сапалы жаңа деңгейде оқыту және халыққа бағытталған халықаралық танылған үздік тәжірибелерге оқыту арқылы денсаулық мәселелерін, денсаулық жағдайын және аурулардың алдын алу және аурулармен, мүгедектікпен және мерзімінен бұрын өліммен күресу үшін ауруларды диагностикалауды шешуге бағытталған.
* Түлектерге медициналық және биомедициналық зерттеулер жүргізу және халықаралық стандарттар негізінде ең жоғары сапалы бағдарламалық бағалау үшін қоғамдық денсаулық сақтау саласында білім беру.
* Түлектерді денсаулық сақтау мекемелерін әкімшілендіруде және денсаулық сақтау саясатын әзірлеуде денсаулық сақтау қызметтерін басқару және бағалау саласындағы құзыреттермен қамтамасыз ету.
* Халықтың денсаулығына әсер ететін мәселелерді этикалық, сыни бағалау және шешу үшін әр түрлі пәндерден білім мен әдістерге сүйенетін, Қоғамдық денсаулық сақтау саласында білікті мамандар даярлау.
ҚДМ бағдарламасы бойынша оқыту нәтижелері
"Қоғамдық денсаулық сақтау магистрі" бағдарламасы түлектерге денсаулық сақтау, санитарлық ағарту және денсаулықты нығайту, денсаулық пен ауруларды эпидемиологиялық зерттеу, денсаулық пен мінез-құлық бағдарларын зерттеу, биостатистика, денсаулық сақтау жүйелері мен нысандарын зерттеу және денсаулық сақтау саясатын әзірлеу саласындағы әкімшілік және басқару саласындағы мансаптық өсу үшін талап етілетін жаңа халықаралық стандарттарға негізделген дағдылар мен құзыреттіліктер жиынтығын ұсынады. Осы бағдарлама бойынша сатып алынған құзыреттер жұмыс берушілердің кең тобына мемлекеттік және жеке секторда ұлттық және халықаралық деңгейде талап етілген. Қоғамдық денсаулық сақтау бағдарламасы бойынша магистратураны сәтті аяқтағаннан кейін түлектер:
* Денсаулық, ауру, өлім және мүгедектік, ауру ауыртпалықтары бөлінуінің сыни сипаттамасын қоса алғанда, халықтың белгілі бір топтарының денсаулығына қажеттілікті бағалау және неғұрлым тиімді және неғұрлым экономикалық тиімді араласуларды әзірлеу туралы ақпараттандыру үшін қолдану.
* Денсаулық сақтау саласындағы мақсатты саясатты, жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу, талдау және іске асыру.
* Мониторинг және бағалау және басқа да құралдар арқылы қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы осы араласудың барабарлығы мен тиімділігін қамтамасыз ету.
* Халықаралық конференциялар үшін ғылыми жұмыстарды жазуды және биомедицина және қоғамдық денсаулық сақтау бойынша халықаралық рецензияланатын журналдарға ұсынуды қоса алғанда, қоғамдық денсаулық сақтау хабарламаларын мақсатты аудитория арасында кең жұртшылық пен кәсіби топтар арасында тарату және тарату.
* Психоәлеуметтік детерминант пен денсаулық жағдайының этиологиясын анықтауды және денсаулық пен әл-ауқатты жақсарту үшін мінез-құлықтық араласуларды әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми зерттеулер мен практикада мінез-құлық ғылымдарын қолдану.
* Қоғамдық денсаулық сақтау үшін үлкен маңызы бар аурулардың берілу және этиологиясы, патофизиология және иесінің вакцинаға реакциясы, химиялық алдын алу және фармакологиялық әдістері, емдеу және емдеу әдістерін қоса алғанда, қоғамдық денсаулық сақтау зерттеулерінде және практикасында биомедициналық ғылымдарды қолдану.
* Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы зерттеулер мен тәжірибелерде қоршаған ортаның жай-күйі туралы білімді қолдану, соның ішінде аурулармен, мүгедектікпен және өліммен байланысты, әсіресе халықтың ұшырайтын топтары үшін қоршаған ортаға әсерді анықтау және бағалау және тәуекелдерді басқару тәуекелдерін бағалауды / талдауын жүргізу.
• Денсаулық сақтау жүйесінің ұйымдары мен құрылымдарының сипаттамасын, Денсаулық сақтау жүйесінің модельдерін бағалауды, Стратегиялық жоспарлау мен ұйымдық дизайндағы өзгерістер арқылы денсаулық сақтау қызметтерін басқаруды бағалау мен жетілдіруді, стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін адам ресурстарын басқару тұжырымдамаларын қолдануды және бюджеттерді дайындауды қоса алғанда, қоғамдық денсаулық сақтау зерттеулерінде және практикасында басқару ғылымдарын қолдану.
* Сандық ғылымдар білімін Денсаулық сақтау және статистикалық талдау саласындағы сандық зерттеулерді әзірлеу, жүргізу, талдау және түсіндіру, эпидемиологиялық қадағалауды жоспарлау және жүргізу үшін, сондай-ақ биомедицина және қоғамдық денсаулық сақтау бойынша жарияланған рецензияланатын әдебиетті сынау және түсіндіру үшін қолдану.
* Денсаулық пен сын зерттеуін әзірлеу, жүргізу, талдау және түсіндіру үшін сапалы ғылымдар білімін қолдану.
* Жеке және кәсіби маңызды контексте сыни және іріктемелі қолдану арқылы, оның ішінде өмір бойы оқуға және ашық сын тұрғысынан ойлауға жәрдемдесу арқылы алдыңғы оқытумен және тәжірибемен жаңа білімдер мен дағдылардың интеграциясын көрсету.